Bemutatjuk a vállalkozása motorját: Payroll and Booking Team Kft.

A profit növelése létkérdés. A több profit biztonságot és fejlődési lehetőséget jelent. Mi jól tudjuk, hogy a több profithoz vezető úton egy vállalkozónak komoly segítséget tud nyújtani egy jó könyvelőiroda. Jó könyvelőirodát találni azonban korántsem egyszerű feladat.

Mi történik egy átlag könyvelőirodában?

Egy átlag magyar könyvelőirodában a könyvelés klasszikus formáját fogja megtalálni, ami kizárólag a bizonylatok rögzítését, a bérszámfejtést, az adóbevallások benyújtását és a beszámolók elkészítését foglalja magában. Valóban, a könyvelésnek ez az alappillére, egy vállalkozásnak azonban véleményünk szerint ennél többre van szüksége ahhoz, hogy érdemben fejlődni tudjon. Kihez forduljon az a vállalkozó, aki komoly üzleti és stratégiai döntések meghozatala előtt áll, ha nem a könyvelőjéhez? Azt kell mondanunk, hogy egy átlag könyvelőiroda nem akar vagy nem tud számára érdembeni segítséget nyújtani.

Sőt, a valós piaci helyzet még ennél is rosszabb. Sajnos azt tapasztaljuk a szakmánkban, hogy időnként még az egyszerű rögzítési munka is alacsony színvonalon, igénytelenül, kötelező jelleggel van elvégezve. Az ügyfél szerencsésnek tudhatja magát, ha rendben van a könyvelése, ennél többre nem számíthat.

Számunkra a klasszikus könyvelési feladatok precíz és a határidőket tiszteletben tartó elvégzésén túl kezdődnek az izgalmas feladatok. A pénzügyi tervezés, a havi riportolás, az adótervezés, a komolyabb számviteli és adózási tudást igénylő események nélkülözhetetlen segítséget jelentenek ügyfeleinknek abban, hogy tisztában legyenek a lehetőségeikkel, és átláthatóvá is teszik a gazdasági működést. Ez a cseppet sem sablonok kitöltésén alapuló, odafigyelést és gondosságot igénylő munka feltérképezi, hogy mekkora mozgástere van az ügyfelünknek, amikor komolyabb beruházást, fejlesztést készít elő.

Miben különbözik a Payroll and Booking Team Kft. egy átlag könyvelőirodától?

6 meggyőző érv, amiért Önnek is megéri a Payroll and Booking Team Kft. 

könyvelőirodát választani partneréül:

1 - Komoly szakmai tudással rendelkezünk:

Vállalkozásunk vezetője közgazdász, adótanácsadó, pénzügyi és számviteli szakrevizor, vállalkozási szakos mérlegképes könyvelő. Minden munkatársunk mérlegképes könyvelő végzettséggel rendelkezik. A gyakorlatban is megalapozott tudásunkat az Ön vállalkozása fejlesztésének szolgálatába állítjuk.

2 - Tudásunkat naprakészen tartjuk

Figyelemmel kísérjük a törvényi változásokat, folyamatosan képzéseken veszünk részt, olvassuk a szaklapokat, illetve egyéb, szakmánkhoz kapcsolódó kiadványokat.

3 - Nem most kezdtük a szakmát

23 év szakmai tapasztalata a biztosíték arra, hogy partnereink magas színvonalú, rugalmas szolgáltatást kapjanak. Tulajdonosi szemlélet a megbízónk ügyeivel kapcsolatban.

4 - Komplex problémamegoldó képesség

Látjuk és fel tudjuk térképezni egy-egy gazdasági esemény eredményre, pénzügyekre, adózásra gyakorolt hatását az összes adónem tekintetében.

5 - Megoldást keresünk a kényesebb, nagy tapasztalatot igénylő problémákra

Nem jelent számunkra problémát az elsőre átláthatatlannak, mások által túl bonyolultnak kikiáltott helyzetek tisztázása.

6 - Aki saját maga is vállalkozó, jobban megérti a vállalkozók problémáit

Mivel mi is vállalkozók vagyunk, átérezzük ügyfeleink problémát, saját tapasztalatainkkal is segítjük őket.

Árajánlatunk egyedi, hisz nincs két egyforma cég  ! 

Keressen bizalommal !

Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el